Menu Xerais

A Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes abre unha web dedicada a Agustín Fernández Paz

A Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes abriu onte unha web dedicada ao escritor galego Agustín Fernández Paz. A web, que está presentada pola profesora da Universidade de Santiago Blanca-Ana Roig Rechou, inclúe información sobre o autor (semblanza persoal, cronoloxía biográfica e premios e recoñecementos), sobre a súa obra (catálogo e bibliografía), estudos literarios sobre Agustín e a os seus libros, unha completa galería de imaxes que inclúe fotos persoais e as portadas das súas obras, e diversos enlaces de interese á artigos, vídeos ou información en torno á súa figura. Así mesmo, A Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes fixo público onte que abriu outra web dedicada á escritora arxentina Ema Wolf. Algúns xornais fanse eco hoxe desta noticia.

 

Un clásico contemporáneo
El gallego Agustín Fernández Paz (Vilalba, Lugo, 1947) es autor de más de cuarenta y cinco obras que hoy son un referente y que lo han convertido en un clásico contemporáneo. Sus textos se han traducido al castellano, catalán, eusquera, portugués, coreano, francés y árabe, y ha obtenido distintos premios, entre los que destacan el Lazarillo de 1990, el Nacional de Literatura de 2008 y el Iberoamericano SM, que le fue otorgado en 2011.

Dirigido por Blanca-Ana Roig Rechou y M.ª Isabel Soto López (Universidad de Santiago de Compostela), el portal que la Biblioteca Virtual dedica a Fernández Paz recoge fragmentos de sus obras más importantes, algunos estudios sobre su obra y un completo álbum gráfico.

Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes
La Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes (www.cervantesvirtual.com) fue creada en 1999 por iniciativa de la Universidad de Alicante, Banco Santander y la Fundación Marcelino Botín, y se desarrolla en la actualidad bajo la tutela de la Fundación Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes, que preside el escritor Mario Vargas Llosa, Premio Nobel de Literatura 2010. Su objetivo es la difusión de la literatura y las letras iberoamericanas en el mundo; ofrece, a través de la Red, libre acceso a más de 130.000 registros bibliográficos.

Deixa un comentario!